Viestintä

Viestitään rohkeasti Nälkäpäivästä eri kanavissa!
Nälkäpäivänä haluamme tavoittaa suuren yleisön. Siksi on olennaista, että kampanja näkyy kaikilla paikkakunnilla tiedotusvälineissä, sosiaalisessa mediassa ja katukuvassa.
Nälkäpäivä-keräyksen vahvuus on iloinen, yhdessä tekemisen meininki. Kerrotaan siitä kaikille!
Nälkäpäivän viestinnällä on kolme tavoitetta:
- Innostaa ihmisiä mukaan kerääjiksi ja lahjoittajiksi
- Kertoa siitä, mihin keräysvarat käytetään ja miksi apua tarvitaan ja
- Kertoa, miten keräys sujui ja kiittää siihen osallistuneita.
Osastojen viestinnässä kannattaa satsata etenkin kerääjien ja lahjoittajien innostamiseen.
Viestinnän tueksi on laadittu ohjeita ja hieman materiaalia. Tutustu ohjeisiin, jotka löytyvät vasemmalta "Viestintä" -otsikon alta.